Etiquetas

miércoles, 17 de abril de 2013

INÉS GÓMEZ: LA VIDA D’UNA CAMPIONA


    Eloi            Alba      Laura
 
Hola som Laura, Eloy i Alba. Hem entrevistat una companya del nostre institut anomenada Inés Gómez, guanyadora del Campionat Nacional Base (categoria cadet) de  gimnàstica rítmica a tot Espanya en l’últim any. A més ha guanyat altre premi literari de un conte de Nadal. I és companya nostra!!! ESPEREM QUE US AGRADE LA NOSTRA ENTREVISTA

 VIDA QUOTIDIANA

-Com et diuen?
Inés Gómez
-Tens algun germà?
Sí, en tinc un.
-Quants anys tens?
16
-Notes que la gimnàstica o el premi literari t'haja fet més popular a l'institut o al barri ?
La veritat és que no crec que jo siga molt popular.
-Com compagines la gimnàstica amb els estudis?
Estudiant en els patis i també de nit.
-Quin és el teu hobby a part de la gimnàstica?
M'agrada molt escoltar música.
-Fins on t'agradaria arribar en la gimnàstica?
No ho sé, no m'ho he plantejat, de moment la practique perquè m'agrada.
-Com t'agradaria que siga el teu futur quan sigues adulta?
M'agradaria tindre un bon treball, i per a això és necessari estudiar.
-Estàs satisfeta amb les teues notes o creus que podries millorar?
Pense que podria millorar.

PREMI

-De què tractava el conte amb què vas guanyar l'Edició de Cuentos Navideños de la Cadena SER?
Va d'un personatge que no sabia el significat del Nadal.
-En què et vas inspirar?
En una sèrie que estava veient en la televisió.
-Per què participares?
Perquè la professora de castellà ens ho va suggerir i em va parèixer bona idea.
-Que va ser el més difícil d'escriure el conte?
Que el meu germà estava molestant mentres escrivia.
-Esperaves en algun moment guanyar el premi?
No, no m'ho esperava, va ser una gran sorpresa.
-Et va ajudar algú?
No, el vaig fer jo sola.
-T'agrada la lectura?
Sí, m'agraden el llibres d'aventura i misteri


GIMNÀSTICA
-Quan vas començar a practicar gimnàstica?
Als 4 anys.
-Com vas començar a practicar-la ?
En el col·legi, als 4 anys, m'hi vaig apuntar.
-Que és allò més dur de la gimnàstica?
Els sacrificis i els entrenaments.
-I  el millor?
L'amistat que tinc amb les companyes.
-Quins sacrificis suposa ser una esportista d'elit?
Que has d'anar tots els dies als entrenaments.
-Tens el suport de la teua família?
Sí, els meus pares estan amb mi.
-Has tingut algun problema físic o d'altre tipus?
Sí, he tingut un problema de vèrtebres en l'esquena i una lesió en el peu.
-Com et vas sentir al guanyar per tercera vegada consecutiva el Campionat Nacional Base en categoria cadet que es va celebrar a Saragossa?
Molt contenta, molt feliç.
-Quant de temps dediques a la gimnàstica?
Més de tres hores diàries, de quatre i mitja a nou, excepte els caps de setmana.
-Has de viatjar molt?
Sí, per tota la Comunitat Valenciana i també per Espanya.

No hay comentarios:

Publicar un comentario