Etiquetas

miércoles, 9 de mayo de 2012

LA BIOGRAFIA DEL MEU AVI

La biografia del meu avi.

El meu avi anomentat Alfonso va naixer el dia 18 del 4 del 1953 a un poblet anomenat la Unio provincia de Murcia.
Els pares del meu avi s'anomenaben Ascension i Mariano. La unio era un poble xicotet i miner perque habien moltes mines i el meu avi desde xicotet ja ajudaba al seu pare a treballar a les mines, èl treballaba desde tan xicotet perque no podia anar a l'escola perque eren mol pobres i no tenien diners per a res, el meu avi no va tindre una infancia com tots els xiquets d'ara perque tenia que treballar moltes hores per a poder viure. 


El meu avi cuan se va fer mes major va coneixer a la meu avia que eren cosins germans, però com que no se coneixian molt, el meu avi se va enamorar de ella i van ser novis durant un any, despres de un any el meu avi se va casar amb la meua avia i se van anar a viure junts a Cartagena on van tindre dos fillas anomenades Susy i Veronica.


A Cartagena van viure sis anys i despres i despres van anar a viure a Elx on esten ara tots junts.

Elisabeth Molina Gutierres, 2nA

No hay comentarios:

Publicar un comentario