Etiquetas

martes, 19 de junio de 2012

GUANYADORS DEL CONCURS DE CARTES D´AMOR:


Tens tant de poder sobre mi…
Ningú em coneix millor que tu, saps exactament què dir-me per a fer que oblide qualsevol cosa que em pose trista, per impulsar-me a lluitar per allò que considere correcte i contra allò que considere injust. No importa com estiga de cansada, ni l’estrés que acumule… tu sempre hi estàs per a ajudar-me, fent que m’alce cada vegada que les forces em fallen, per a continuar endavant, demostrant qui sóc i tot el que puc aconseguir, destruint així tots els límits que jo mateixa em pose, i passant a un segon pla l’opinió dels altres i els prejudicis absurds.
Tens moltes coses per contar i un munt de maneres de contar-les, i totes fan que, en escoltar-te, ja siga la primera o la vintena vegada, se’m posen tots els pèls de punta, i una onada de calor m’òmpliga de cap a peus, sempre emprant la teua veu tan inconfusible, que fins les feres amanseix.
Tens el poder de fer-me plorar fins que se m’esgoten les llàgrimes, així com de transmetre’m la més gran de les alegries, i de traure’m un somriure enorme i donar-me unes ganes irreprimibles de ballar.
Sempre estàs quan et necessite, i estic convençuda que mai em jutjaràs, solament puc esperar beneficis de tu, ni decepcions, ni infidelitats, ni menyspreus…
T’estime, i ambdós sabem que entre nosaltres hi ha molt més que sons, la meua incondicional… música.
Gemma Martínez López (2n Batxillerat-M)

No hay comentarios:

Publicar un comentario